Algemene voorwaarden van DS COVERS

Dit zijn de algemene voorwaarden van DS COVERS B.V. Deze zijn, samen met de verwijzingen die ze bevatten, van toepassing op elke overeenkomst die DS COVERS B.V. met u sluit. Mocht u vragen hebben, aarzel dan niet contact met ons op te nemen via onderstaande gegevens:

DS COVERS B.V.
Loolaan 37
7314 AB APELDOORN
NEDERLAND

Telefoon: +31 (0)55 203 2014 (bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 – 18.00 uur)
E-mail: info@dscovers.com

Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 66951062
BTW registratienummer: NL856766264B01

Wij hebben het recht deze algemene voorwaarden te wijzigen. U stemt ermee in dat steeds de laatste versie van deze algemene voorwaarden op onze overeenkomst van toepassing zal zijn.

Artikel 1 – Producten
Wij verkopen producten voor tweewielers (motor, scooter en fiets).

Artikel 2 – Betalingen
De (totale) prijs van de producten staat in onze webshop aangegeven. U kunt op www.dscovers.nl betalen met iDeal, PayPal, Klarna, Direct E-banking, BanContact/MrCash, Bankoverboeking. De verzendkosten komen voor uw rekening.

Artikel 3 – Leveringen
Wij leveren uw product af op het adres dat u bij de bestelling hebt opgegeven. U kunt het afleveradres niet meer wijzigen als wij het pakket al hebben verzonden. PostNL verzorgt de distributie. Wanneer uw pakket is verzonden, krijgt u van ons een track & trace code, waarmee u de bestelling kunt volgen. Wij doen ons best om uw bestelling binnen twee werkdagen dagen te leveren. Als de bestelling vertraagd is, stellen wij u hiervan schriftelijk op de hoogte. Wij garanderen dat u de bestelling uiterlijk 30 dagen na bevestiging van uw bestelling zal ontvangen. Lukt dit onverhoopt niet, dan kunt u ons verzoeken om (a) het bedrag dat u voor het product betaald hebt, meteen terug te storten, of (b) een vervangend product (van gelijke waarde) te sturen.

Artikel 4 – Retour
U mag het product altijd binnen 30 dagen, nadat u het hebt ontvangen, terugsturen. Dit kunt u doen met het retourformulier of door een e-mail te sturen naar info@dscovers.com. Nadat u van ons een bevestiging hebt ontvangen, moet u het product binnen 14 dagen opsturen. Als wij het product retour hebben ontvangen, gecontroleerd en goedgekeurd, storten wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag van het geretourneerde product retour via de door u gekozen betaalmethode. De kosten voor de retourzending komen voor uw rekening. Tijdens de termijn die u heeft om te bedenken of u het product wil behouden, moet u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U mag het product alleen uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te bepalen of u het product wil houden.

Artikel 5 – Garantie
Wij geven 12 maanden fabrieksgarantie op alle producten. Als uw product bij normaal gebruik en binnen de garantietermijn kapot gaat, heeft u recht op een vervangend product. Het defecte product moet u dan naar ons sturen in de originele verpakking. De verzendkosten zijn voor uw rekening.

Artikel 6 – Aansprakelijkheid
Wij zijn niet aansprakelijk voor de schade die veroorzaakt is door gebruik van een product. Dit geldt niet als die schade is ontstaan door onze opzet, grove nalatigheid of bewuste roekeloosheid. Uw recht op schadevergoeding zal in ieder geval maximaal het bedrag zijn van het bestelde en betaalde product.

Artikel 7 – Intellectuele eigendomsrechten
Alle intellectuele eigendomsrechten (zoals: auteursrechten, beeldmerken, woordmerken) op onze teksten, foto’s, beelden en andere materialen, zijn ons eigendom (of hebben wij in beheer met toestemming van de rechthebbende). Uw gebruik mag hier geen inbreuk op maken.

Artikel 8 – Klachtenregeling
Als u een klacht heeft over de uitvoering van de overeenkomst, horen wij dat graag. Stuur uw klacht dan zo snel mogelijk (en zo volledig mogelijk omschreven) naar info@dscovers.com. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk afhandelen, uiterlijk binnen 1 werkdag nadat we uw klacht hebben ontvangen. Als het langer duurt om de klacht af te wikkelen, ontvangt u binnen 1 werkdag een bevestiging van de klacht en laten we weten wanneer we een inhoudelijk antwoord verwachten. Als we de klacht niet onderling kunnen oplossen, ontstaat er een geschil dat valt onder de geschillenregeling.

Artikel 9 – Geschillenregeling
Op deze algemene voorwaarden en de overeenkomsten die wij met u sluiten, is het Nederlands recht van toepassing. In het geval van een geschil is de rechter te Gelderland bevoegd.